מאז כניסתו לתפקיד יו"ר איגוד הטניס הישראלי, עמל אסי טוכמאייר, מבעלי חברת קנדה ישראל, על הבנת מצבם של האיגוד והטניס הישראלי בכלל. לאחר שהובהרה תמונת המצב, הוחלט לעשות רענון בתדמיתו של הענף ולהעביר את האגוד מיתוג מחדש, אשר יחשף בימים הקרובים בגביע הפדרציה באילת.
על המיתוג המחודש עמלו שני משרדי פרסום, אשר העלו מספר רעיונות שונים. הלוגו שנבחר בסופו של דבר, מראה את מחבטי הטניס, מעוטרים בעלי זית מלכותיים והוא בצבעי כחול לבן. המטרה – לכבד את המסורת ארוכת השנים, אך בה בעת להעניק נופך חדשני, יוקרתי ומתוחכם.
אתר האינטרנט עבר אף הוא שינוי, וצבעו הותאם ללוגו החדש. בנוסף, מתוכננים על הפרק מוצרים ממותגים בלוגו האיגוד, שעשויים להימכר בעתיד בחנות קונספט ייחודית. בין המוצרים ניתן למנות חולצות פולו, מגבות, כובעים ואביזרים נלווים נוספים.
לקריאת הפוסט במלואו - אסי טוכמאייר
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה