יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

אסי טוכמאייר מקנדה-ישראל, עכשיו גם יו"ר איגוד הטניס

ביום ו' האחרון, נבחר רשמית אסי טוכמאייר, מבעלי חברת קנדה-ישראל, לכהן כיושב ראש החדש של איגוד הטניס. במירוץ לתפקיד, גבר טוכמאייר על ראש עיריית רמלה, יואל לביא, בהפרש של כ-500 קולות.


אסי טוכמאייר | קנדה-ישראל

על בחירתו לתפקיד אמר טוכמאייר: "התמודדתי מול מתמודד ראוי ואף אחד לא ידע שכך זה ייגמר. אציע ליואל לשתף פעולה עם האיגוד כי יש לו הרבה קשרים וכישורים, ואם הוא יסכים לעזור, זה יהיה יתרון גדול ומשמעותי". על תוכניותיו הוסיף: "אני רוצה למתג את הענף כמו שהוא משווק בעולם, לצרף עוד אנשי עסקים שכרגע הרבה שנים לא נמצאים איתנו, לגייס אנשי עסקים, להכניס קצת ספונסרים, ולעבות את תקציב האיגוד כדי שנוכל להשקיע את הכספים בילדים ובמועדונים".

אסי טוכמאייר | קנדה-ישראל

טוכמאייר מעורב מאוד בטניס הישראלי בשנים האחרונות מכיוון שבנו הוא טניסאי המתחרה בקטגוריה של עד גיל 12. לאיש העסקים שהוא אחד מבעלי קנדה ישראל קשרים טובים מאוד עם ראשי האיגוד והפעילים בענף, ומועמדותו עלתה לאחר שמספר חברי הנהלה, שהתאכזבו ממיכאל קליין, פנו אליו וביקשו ממנו לרוץ לתפקיד.

"בסך הכל מי שניצח היום זה הטניס הישראלי", אמר טוכמאייר בסיום יום הבחירות. "אני בא ממקום של אהבת הטניס. אשמח לבקר בכל המגרשים ולראות ילדים בכל מועדון בארץ", המשיך טוכמאייר. "אני שמח שיש לי הזדמנות לחזור לטניס. אמנם הפסקתי לשחק טניס מקצועי בגיל 12, אך היום אני עדיין משחק, צופה נלהב ואוהב את המשחק. אעשה את המיטב כדי לגייס משאבים על מנת שהענף יתקדם קדימה".

אין תגובות: